cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Video Masyaailah Meremang Bulu Roma Dengaq Alif Sataq Laung Azan


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-06-17 23:34:01
Kategori Berita | Sumber asal : Link


Malam kemarin, Alif Sataq telah mencayaqkan semua hati peminatnya. Semua ni gara-gara tersebaqnya video Alif yang sedang melaungkan azan di sebuah majlih. Video ni mencurik perhatian netizen apabila pelakon dan pemenang Fear Factoq artis Malaysia, Hairul Azreen berkongsi video hat sama dok habaq tadi di laman Instagramnya serta memaklumkan Alif adalah idolanya.

Alif yang berbaju kemeja putih kelihatan sungguh yakin dan lancaq macam dah biasa melaku. ghamai pengguna sosial media memuji kelunakan suagha pengacara hat sama dok habaq tadi. Ada yang mengagumi dengan bakat dan kebolehan yang ada. ni adalah antara pujian yang diberikan oleh para netizen tetang kelunakan suagha Aliff. Menyedari videonya telah menjadi bualan hangat, Alif sempat meninggaikan pesanan yang ringkaih pada rakannya tu.

Hmmm barangkali alif agak segan bila menerima terlalu banyak pujian termasuk Hairul yang menjadikan bapak kepada dua oghang anak ni sebagai idolanya. Apa pun, kami memang puji kebolehan yang Alif ada. Bukan saja berbakat dalam bidang pengacaraan, nyanyia dan boleh berlakon, Alif jugak ghamai dok kata bijakdalam ilmu agama. Huntung isteri Alif kan Nah, ni dia video pendek yang sempat dirakamkanoleh Hairul Azreen.

mh


Video Masyaailah Meremang Bulu Roma Dengaq Alif Sataq Laung Azan




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



itanah luas kistarp wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm