cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Rita Rudaini Tabah Jalani Tugaih Sebagai Ibu Tunggai


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2018-01-03 17:54:01
Kategori Berita | Sumber asal : Link


Hari pertama persekolahan konfem adalah hari palin mencabaq untuk mak pak tambahan pulak kalau anak tu baghu nak memasuki alam persekolahan dan masih dok tak biasa dengan suasana persekolahan, tang mana konfem akan ada pelbagai aksi daripada anak-anak tu pasai tak mau berpisah dengan mak pak depa. Namun, cabaran tu akan menjadi lebih mencabaq bagi ibu tunggai pasai perlu menguruihkan urusan anak soghang diri tanpa bantuan daripada soghang suami atau bapak dan keperitan tu turut dirasai oleh pelakon femes, Rita Rudaini.

Menerusi postin di Instagram-nya, pelakon yang femes menerusi filem Mami Jarum tu kata yang hari pertama sesi persekolahan bukanlah satu keadaan yang mudah untuk ibu tunggai sepertinya pasai dia perlu gheja lebih untuk membeli keperluan sekolah untuk dua oghang anaknya. Namun Rita, bersyukoq pasai rejeki anaknya sentiasa ada walaupun dia menanggung dan menguruihkan keperluan depa sendirian tanpa bantuan oghang gaji mahupun pembantu peribadi.

tu pasai, bagi Rita tengok anak-anaknya membesaq di depan matanya adalah satu saat yang pentin. Dan dah pastinya sebagai ibu, Rita akan berusaha untuk memberikan yang torrrbaek untuk kedua anaknya tu. Akan tapi Rita jugak turut bersyukoq pasai anaknya, Arjuna sangat berdikari sehinggakan menyuruh Rita pulang ke rumah dan tak perlu menemaninya macam mak pak yang lain.

Kagum sebenaqnya dengan Rita Rudaini ni, walaupun perlu bersusah payah mencari wang untuk membesaqkan anak-anaknya tapi Rita tetap positif jalani kehidupannya. Tapi, tertanya-tanya jugak bekaih suami Rita memang tak ambik tau langsung ke pasai anak-anak dia? Tak akan lepaih bercerai teruih lepaih tangan seolah-olah tu bukan tanggungjawabnya. Harap Rita bertabah dan konfem akan ada balasan yang torrrbaek untuk pengorbanan Rita tu suatu hari nanti.

utaranews. com


Rita Rudaini Tabah Jalani Tugaih Sebagai Ibu Tunggai




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme