cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-08-21 11:02:01
Kategori Ilmiah | Sumber asal : Link


- if IE 8 > Rahsia rahmat Allah. awatlaa Haruih Memburu rahmat Allah? function i,s,o,g,r,a,m i GoogleAnalyticsObject =r;i r =i r function i r . q=i r . q . push arguments ,i r . l=1 new Date ;a=s. createElement o , m=s. getElementsByTagName o 0 ;a. async=1;a. src=g;m.

parentNode. insertBefore a,m window,document, script , //www. google-analytics. com/analytics. js , ga ; ga create , UA-47126282-2 , auto ; ga send , pageview ; window. wpemojiSettings = baseUrl : https: / /s. w. org /images /core /emoji /2. 3 /72x72 / , ext : . png , svgUrl : https: / /s. w. org /images /core /emoji /2.

3 /svg / , svgExt : . svg , source : concatemoji : http: / /iluvislam. my /wp-includes /js /wp-emoji-release. min. js?ver=4. 8. 1 ; !function a,b,c function d a vaq b,c,d,e,f=Strin. fromCharCode;if !k !k. fillText return!1;switch k. clearRect 0,0,j. width,j. height ,k. textBaseline= top ,k. font= 600 32px Arial ,a case flag :return k. fillText f 55356,56826,55356,56819 ,0,0 ,b=j.

toDataURL ,k. clearRect 0,0,j. width,j. height ,k. fillText f 55356,56826,8203,55356,56819 ,0,0 ,c=j. toDataURL ,b===c k. clearRect 0,0,j. width,j. height ,k. fillText f 55356,57332,56128,56423,56128,56418,56128,56421,56128,56430,56128,56423,56128,56447 ,0,0 ,b=j. toDataURL ,k. clearRect 0,0,j. width,j. height ,k. fillText f 55356,57332,8203,56128,56423,8203,56128,56418,8203,56128,56421,8203,56128,56430,8203,56128,56423,8203,56128,56447 ,0,0 ,c=j.

toDataURL ,b!==c ;case emoji4 :return k. fillText f 55358,56794,8205,9794,65039 ,0,0 ,d=j. toDataURL ,k. clearRect 0,0,j. width,j. height ,k. fillText f 55358,56794,8203,9794,65039 ,0,0 ,e=j. toDataURL ,d!==e return!1 function e a vaq c=b. createElement script ;c. src=a,c. defer=c. type= text/javascript ,b. getElementsByTagName head 0 . appendChild c vaq f,g,h,i,j=b.

createElement canvas ,k=j. getContext j. getContext 2d ;for i=Array flag , emoji4 ,c. supports= everything:!0,everythingExceptFlag:!0 ,h=0;h vaq sampling active = 0; vaq sampling rate = 100; vaq do request = false; if !sampling active do request = true; else vaq num = Math.

floor Math. random sampling rate 1; do request = 1 === num ; if do request / Create XMLHttpRequest object and set variables / vaq xhr = window. XMLHttpRequest ? new XMLHttpRequest : new ActiveXObject Microsoft. XMLHTTP , url = http://iluvislam. my/wp-admin/admin-ajax.

php , params = action=update views ajax token=5e4a79b980 wpp id=3084 ; / Set request method and target URL / xhr. open POST , url, true ; / Set request header / xhr. setRequestHeader Content-type , application/x-www-form-urlencoded ; / Hook into onreadystatechange / xhr. onreadystatechange = function if 4 === xhr.

readyState 200 === xhr. statuih if window. console window. console. log window. console. log xhr. responseText ; ; / Send request / xhr. send params ; p h1 h2 h3 h4 h5 h6 body, input, select, textarea color: 212121; .

g1-giga . g1-mega h1, . g1-alpha h2, . g1-beta h3, . g1-gamma h4, . g1-delta h5, . g1-epsilon h6, . g1-zeta . g1-gamma-3rd . g1-delta-3rd . g1-meta . g1-primary-nav-menu > . menu-item > a . sub-menu . menu-item > a input type=submit , input type=reset , input type=button , button, . g1-button, . g1-arrow .

g1-tab, . item-list-tabs a blockquote facebook twitter googlepluih Menu Top 10 Tazkirah Cinta Inspirasi Keluarga pompuan Poster iluvislam Penulih Hubungi Search Search for: Search You are here: Home Tazkirah Rahsia rahmat Allah.

awatlaa Haruih Memburu rahmat Allah? Tazkirah, Rahsia rahmat Allah. awatlaa Haruih Memburu rahmat Allah? by iLuvislam August 21, 2017, 9:00 am 0SHARESShareTweet Ya Salam Ya Allah. Alhamdulillahi Robbil Alamin, Allahumma Solli A la Saidina Muhammad Wa A la Alihi Wasohbihi Wabarik Wasallim.

Apa khabaq memba pembaca? Moga saudara sentiasa dipayungi rahmat Allah. rahmat? Apa tu rahmat ya? Soalan ni penah cheq tanya satu masa dulu. masa kesusahan menghimpit datang silih berganti. masa tu cheq serin mendengaq ucapan semangat, Jangan berputuih asa dengan rahmat Allah . Malah perasaan ingin berbicara dengan Allah, jadi punca tangan ni membuka helaian Al-Quran secara rawak dan Allah pandangkan surah berikut: Hai hamba-hamba-Ku yang malampaui bataih terhadap diri depa sendiri, janganlah kamu berputuih asa dari rahmat Allah Surah Az Zumar: ayat 53 rahmat Allah ada di dalam hati, tapi kita tak sedaq malah kita tak tau lagu mana rahmat ni menerobos ke dalam hati hamba Allah yang disayangi-Nya, sehingga depa menjadi gembira, hidup dalam keberkatan dan redha Allah.

Malah depa merasa tenang dan mudah menerima kenyataan dalam perjalanan hidup depa. Tahukah saudara, berapa banyak nikmat rahmat Allah yang dinikmati oleh seluruh makhluk di dunia ni sebenaqnya baghu satu rahmat? rahmat bertebaran ke ataih semua makhluk hatta tengok anak-anak ayam yang sedang makan. Sudahlah kita menyaksi rahmat Allah tatkala tengok gambaq anak-anak ayam yang sedang makan ni? Dengan rahmat Allah lah menatang-menatang ni diberi makan.

Allahu Sesungguhnya Allah di hari penciptaan rahmat telah meciptakan 100 rahmat, kemudian 99 rahmat kena tahan tetap ada di sisi-Nya dan satu rahmat diberikan kepada seluruh makhluk-Nya. kalau oghang kafiaq mengetahui rahmat yang ada di sisi Allah, tentu dia tak akan penah berputuih asa dari jannah. Dan kalau oghang mukmin mengetahui siksa yang ada di sisi-Nya, tentu dia tak penah merasa aman dari neraka.

Hadith Riwayat Bukhari Bila membaca hadih ni cheq jugak baghu sedaq betapa kesenangan yang kita rasai mahupun kita pandang dan menyaksikan kekayaan, kesenangan dan kebahagiaan oghang lain malah di seluruh dunia ni baghu 1 bahagian dari 100 rahmat Allah. Allahu Akbar! Sesungguhnya Allah mempunyai seratuih rahmat. Dari seratuih tu, hanya satu rahmat yang diberikan kepada penduduk dunia.

Satu rahmat tu diluaskan bagi depa hingga tiba ajainya. Dan Allah mengakhiaqkan 99 rahmat untuk para kekasih-Nya. Allah Taa la, Dialah yang menggengam rahmat yang diberikan di antara penduduk dunia hingga 99, kemudian menyempurnakan menjadi seratuih rahmat untuk para kekasih-Nya pada hari kiamat. Hadith Riwayat Al-Hakim Pesan soghang guru, berusahalah meraih 99 rahmat akhirat, konfem 1 rahmat di dunia akan dia dapat.

Barangsiapa yang mengejaq akhirat, konfem dunia dia akan dapat dan barangsiapa yang mengejaq dunia semata-mata, maka akhirat dia akan kerugian. Allah berfirman: Barangsiapa berkehendakkan keuntungan di akhirat, akan Kami tambahkan keuntungan tu baginya dan barangsiapa berkehendakkan keuntungan di dunia, Kami berikan kepadanya sebahagian daripadanya keuntungan dunia , tapi dia tak akan mendapat bahagian di akhirat.

Surah Al-Syura: ayat 20 Malah satu hari nanti kita akan masuk jannah pasai rahmat Allah bukan semata-mata amalan kita. Maka burulah rahmat Allah di dunia ni. lagu mana pulak cara meghebut 99 rahmat Allah ni? Nantikan artikel seteruihnya, insyaAllah. la la nih dah boleh mula berdoa dan berniat mohon Allah bimbin kita untuk merasai nikmat sebenaq betapa Maha rahmat Allah semuga kita meghasakan betapa dahsyatnya pengaruh dan kekuatan rahmat Allah.

Betapa rahmat Allah sangat indah sehingga merasa nikmatnya ibadah solat sehingga kita ternanti-nanti waktu solat. Sehingga kita meghasakan kesempitan dan kekurangan akan merubah menjadi tenang dan lapang dada. Bila rahmat tu mai, ia mengubah perasaan kita dalam menghadapi setiap situasi hidup, malah mengaliaq ke seluruh jiwa kita sehingga menghadiaqkan kekuatan diri malah lebih dahsyat lagi kita meraih sesuatu yang tak penah kita bayangkan dan kita boleh buat sesuatu perkara yang kita tak penah pikiaqkan sebelum ni.

Sudahkah saudara rasakan begitu? Tanya diri kita, kalau belum, jom kita niat dari la la nih ya. Ya Robb kami, janganlah Engkau gelinciaqkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami rahmat dari sisi Engkau; pasai sesungguhnya Engkau lah Maha Pemberi Kurnia. Surah Ali-Imran : ayat 8 Moga kita berpaut dengan ikatan silaturrahim walaupun melalui alam maya ni.

Moga memba yang membaca sudi doakan kebaikan buat cheq. cheq doakan kepada memba yang sudi berkongsi artikel ni, moga Allah titipkan hadiah dan kurniaan yang torrrbaek di sisiNya buat memba-memba pembaca. walaupun kita belum penah bersua muka, moga kesudian menyebaqkan tulisan ni menjadi asbab kebaikan. InsyaAllah. Maklumat Penulih Artikel ni ditulis oleh Era Adlina yang merupakan soghang penulih buku, motivatoq dan Profesionai Learnin Facilitatoq.

Buku sulong bertajuk Bersama Kesusahan Ada Kesenangan. Ikuti perkembangan beliau melalui Facebook Era Adlina dan Blog www. eraadlina. com. penah menjalankan seminar Mudahnya Menjemput rejeki, Berani Bangkit. terlibat sebagai Trainer untuk program Jom Syahadah untuk bantu masyarakat membangkitkan nilai-nilai positif, meraih ketenangan dan kebahagian.

Berminat menulih artikel? hampa inginkan supaya hasil penulisan hampa diterbitkan dalam website iluvislam? Klik sini. What do you think? 0 points Upvote Downvote Totai votes: 0 Upvotes: 0 Upvotes percentage: 0. 000000 peratus Downvotes: 0 Downvotes percentage: 0. 000000 peratus Newsletter Inspirasi iluvislam ceghita terkini dari iluvislam.

Teruih ke email hampa! function if !window. mc4wp window. mc4wp = listeners: , forms : on: function event, callback window. mc4wp. listeners. push event : event, callback: callback ; ; Email address: Don t worry, we don t spam


Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah

Rahsia Rahmat Ailah Awatlaa Haruih Memburu Rahmat Ailah




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme