cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Ni Yang Terjadi Kalau Makanan Didalam Kotak Dan Tin Dipotong Dua


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-06-14 11:22:01
Kategori Berita | Sumber asal : Link


Pernahkah hampa terpikiaq lagu mana bentuk makanan yang dok ada di dalam kotak, tin setelah dipotong dua? Tekstoq makanan yang tak berubah apabila dipotong menjadikan ianya nampak kemaih macam sebelum dipotong. soghang jurugambaq, Beth Galton bekerjasama dengan penghias makanan, Charlotte Omnes untuk membuat sesi fotografi makanan yang telah dipotong dua. Berikut merupakan makanan yang digunakan untuk sesi fotografi unik ni.

1. Mee segera Bagi mendapatkan bentuk sebegini, Beth Galton menggunakan gelatin makanan supaya sup mee segera ni menjadi keraih tapi masih dok mengekaikan bentuk asai.

2. Bijirin menyoghok bersama susu Omnes telah mencampoqkan alkali ke ataih bijirin hat sama dok habaq tadi sebelum menuangkan susu masa ambik gambaq. ni bagi mengelakkan tekstoq makanan menjadi terlalu lembik dan rapuh.

3. Aiskrim cup Disebabkan kepadatan aiskrim ni di dalam bekaih, maka ia mudah dipotong dan mudah untuk ambik gambaq.

4. Aiskrim kon ambik gambaq aiskrim bukanlah perkara yang mudah. Selepaih aiskrim dipotong, Galton haruih ambik gambaq dengan segera sebelum aiskrim hat sama dok habaq tadi cayaq.

5. Popcorn Untuk gambaq ni, Galton terpaksa menggunakan Photoshop bagi mendapatkan hasil yang sempurna.

6. Ayam goreng Omnes haruih memastikan isi ayam padat untuk memudahkan dia memotong isi ayam hat sama dok habaq tadi. Dia jugak turut menuangkan ayaq kopi di ataih aiskrim bagi mendapatkan hasil gambaq yang menarik.

7. Ayam panggang Sebenaqnya, agak mudah untuk memotong makanan yang lebih padat macam ayam panggang ni. Namun, Omnes terpaksa menggunakan gergaji tajam semuga potongan menjadi kemaih dan sempurna.

8. Makanan tin Bagi makanan yang mempunyai sup, Omnes akan menambah alkali dan gelatin untuk mengelak sup hat sama dok habaq tadi tumpah selepaih tin tu dipotong.

9. Sosej Dalam penghasilan karya sebegini, Galton haruih memberi gaya genius semuga gambaq yang diambilnya tampak menarik macam menuangkan sos dari ataih.

10. Aiskrim Bagi aiskrim di dalam bekaih yang besaq pulak, ia agak payah untuk dipotong pasai cepat cayaq. Tekstoqnya jugak akan cepat cayaq dan merosakkan gambaq kalau dah menitis ke ataih meja. Penghasilan gambaq sebegini memang menarik untuk dilihat pasai ianya berbeza dengan gambaq makanan yang biasa kita tengok dan nampak kemaih serta teratoq buat kami teruja tengok gambar-gambaq ni. vd


Ni Yang Terjadi Kalau Makanan Didalam Kotak Dan Tin Dipotong Dua

Ni Yang Terjadi Kalau Makanan Didalam Kotak Dan Tin Dipotong Dua

Ni Yang Terjadi Kalau Makanan Didalam Kotak Dan Tin Dipotong Dua

Ni Yang Terjadi Kalau Makanan Didalam Kotak Dan Tin Dipotong Dua




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



itanah luas kistarp wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm