cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Netizen Simpati Pompuan Juai Nasik Lemak Sambey Jaga 3 Oghang Anak


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-07-26 11:54:01
Kategori Berita | Sumber asal : Link


Demi mencari sesuap nasik dalam keadaan ekonomi yang semakin menekan, mak pak konfem akan berusaha apa jua cara untuk menampung kehidupan. Maka tak hairanlah ghamai yang ambik kesempatan untuk menjalankan bisnes dengan harapan boleh menyara kehidupan. baghu-baghu ni soghang netizen, Lynn Ahmad terserempak dengan soghang peniaga nasik lemak berhampiran Tesco Ampang.

Apa yang buat beliau meghajok ialah tengok kegigihan peniaga hat sama dok habaq tadi menjuai nasik lemak sambey menjaga 3 oghang anaknya yang turut ada bersama pompuan hat sama dok habaq tadi. Berikut adalah perkongsian penuh dari Lynn Ahmad. Demi anak ibu sanggup berkorban apa saja. hampa semua yang lepaih Tesco ampang kalau nampak akk ni beli la nasik lemak RM1 dia sedap sambey makan sambey membantu,meghajok tengok kak ni dgn 3orng anak dia datang niaga.

. akk ni dengan niaga dgn nak kawai anak lagi. Demi sesuap nasik kan ermmm aku yang kawai dua orng anak bawak kedai pon letih. paham sangat perasaan tu. . penat Tak terkata. Nasib la anak akk ni baik duduk tepi tu,jalan ghaya kan bahaya klu buas2 tapi dorng baik je tiap petang aku lepaih mesti duduk baik je tepi tu tunggu mak dia niaga. nasik akk ni sedap serious hampa semua ghasa la.

. beli bnyak2 biaq akk ni boleh cepat balik, tulihnya. Location : petronaih mrr2 tekat Tesco ampang Jualan nasik lemak RM1 sedap Menurut Lynn lagi pompuan hat sama dok habaq tadi hanya menjuai di belakang bonet keretanya yang dah usang. Rata-rata netizen turut melampiaskan ghasa simpati dan ingin membantu pompuan hat sama dok habaq tadi dengan membeli nasik lemak yang dijuainya.

Netizen jugak turut menemui akaun Facebook pompuan hat sama dok habaq tadi. Menerusi satu statuih terpalin baghu pompuan hat sama dok habaq tadi difahamkan lokasi pompuan hat sama dok habaq tadi meniaga telah diserbu oleh pihak berkuasa tempatan. Semoga pompuan penjuai nasik lemak ni dimurahkan rejeki dan sapa-sapa yang dok ada di kawasan berdekatan bolehlah turut sama membantu


Netizen Simpati Pompuan Juai Nasik Lemak Sambey Jaga 3 Oghang Anak




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme