cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Nampak Je Macam Baloq Tapi Sebenaqnya Tak Ni 10 Tanda Sebenaqnya Hampa Soghang Yang Bijak


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-07-28 19:34:01
Kategori Merepek | Sumber asal : Link


penah tak menghabihkan berjam-jam di ataih katil merenung silin, atau ada hobi bercakap dengan diri sendiri dan buat perkara yang hampa barangkali akan kesali pasai mengabaikannya selepaih tu? Adakah hampa penah menghabihkan selama berhari-hari menonton siri tv kegemaran hampa berulangkali?kalau hampa penah menghabihkan seharian tanpa buat sesuatu. Ya! hampa secara rasminya soghang yang pemalaih, mengikut tafsiran mak pak hampa dan dunia.

tapi, rupanya kekurangan hampa untuk memotivasikan diri dan tingkah laku lembap menjadikan hampa soghang yang sangat pintaq atau genius. Jadi, hampa barangkali tak menjadi soghang pemalaih sama sekali tapi genius. Bercakap dengan diri sendiriPakaq mencadangkan bahawa berbuat demikian membantu hampa menumpukan perhatian, menetapkan fikiran hampa yang kemudiannya membawa kepada kejayaan yang diingini.

Tak ghamai kawanOrang kughang berinteraksi kughang tekanan dan kebimbangan pasai lebih banyak masa menumpukan kepada kesejahteraan diri dan matlamat. Berpura-pura tak buat apa-apaWalaupun kelihatan hampa macam tak buat apa-apa, sebenaqnya hampa tak bekerja pasai, sebagai genius, hampa mempunyai terlalu banyak idea dalam fikiran hampa. ambik masaUntuk sesetengah oghang, bekerja buat satu pekerjaan saja pada satu masa dan bukannya multitaskin barangkali kelihatan baloq.

Hakikatnya, oghang baloq ambik masa membuat pekerjaan yang dilaku semuga betoi dah tentunya. BerserabutKerana sikap baloq seseoghang, barangkali dalam bab kebersihan diri depa sendiri tak terjaga. kacau bilau membolehkan hampa untuk keluaq daripada tradisi dan menemui perkara baghu, cara-cara yang tak konvensionai untuk buat sesuatu. Memang genius.

DoodlingAdakah hampa mendapati diri hampa suka melukih secara rawak apabila nampak sekepin kertaih di hadapan hampa? Doodlin membantu oghang ghamai tampil dengan konsep baghu, memberi perhatian kepada perincian dan menyimpan maklumat. sambey lewaSebagai soghang yang pemalaih, hampa boleh mengendalikan kehidupan seharian walaupun seteruk mana, dan melaku dengan tenang menyelesaikannya dalam jangka masa panjang.

Sebagai contoh, berbarin lapaq pasai hampa terlalu baloq untuk makan sesuatu merupakan kemahiran yang hebat. CekapAnda terlalu baloq untuk buat sesuatu yang tak perlu dilaku dan tak masuk akai. Sebagai soghang genius, hampa mencari jalan pintaih untuk buat sesuatu perkara yang akan ambik masa yang lama untuk disiapkan. Tidoq sebentarOtak kita adalah organ yang akan letih dan perlu sedikit rehat semuga dan berfungsi pada potensi torrrbaek.

Jadilah bijak dan tidoq petang: ni buat hampa sentiasa segaq dan bijak!Pada zaman teknologi la nih yang maju, kelihatan seolah-olah semua oghang sentiasa sibuk dan produktif. Bukan saja ada beberapa teknologi baghu yang memudahkan pekerjaan, terdapat jugak laman media so-siall untuk menunjukkan semua apa yang hampa telah lalukan dan berkongsi maklumat.

tapi, kalau hampa tak mahiaq tentang pasai teknologi,dan alat gajet terkini, yakinlah bahawa hampa tetap soghang yang produktif dan cemerlang. hampa masih dok boleh bermalasan dan menjadi genius.


Nampak Je Macam Baloq Tapi Sebenaqnya Tak Ni 10 Tanda Sebenaqnya Hampa Soghang Yang Bijak




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas kistarp wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm