cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Nak Tau Dia Serius Ke Tak Tengok 9 Perkara Ni Kalau Dia Betoi Betoi Sayang


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-10-13 01:32:01
Kategori Merepek | Sumber asal : Link


lagu mana nak tau tanda oghang tu betoi-betoi sayangkan kita atau tak? Apa tanda-tanda oghang sayangkan kita yang boleh kita ketahui kalau dia tak mengungkapkannya? Kita barangkali masih dok was-waih sama ada dia betoi-betoi sayangkan kita ataupun dia tak tak serius, lagi teghok dia hanyalah soghang lelaki PLAYBOY atau PLAYGIRL Jadi ni 10 tanda oghang betoi-betoi sayangkan kita atau tak, sama ada tanda lelaki sayangkan pompuan ataupun tanda pompuan sayangkan lelaki1- selului buat kita gembiraOrang yang sayangkan kita akan sentiasa ada modai untuk buat kita ghasa happy.

Dia inginkan kita selului gembira supaya kita melupakan masalah yang kita hadapi. Dia akan ghasa meghajok kalau tengok kita meghajok dan sentiasa mencari jalan untuk buat sesuatu yang dapat menggembirakan hati kita. 2. Terima seadanyaOrang yang sayangkan kita akan menerima kita seadanya tanpa mengira statuih, pekerjaan atau pangkat. Dia jugak menerima segala kekurangan yang ada pada diri kita.

kalau hampa semua jumpak oghang yang sudi menerima segala kekurangan hampa semua, jangan lepaihkan dia sebab ketaq lutut hampa semua akan menyesai satu hari nanti. 3. Ambiol berat dan selului bertanyaDia akan selului bertanya pasai diri kita dengan kerap. Dia jugak akan serin bertanya kalau kita ada apa-apa masalah dan dia akan sudi untuk mendengaq masalah kita serta berusaha untuk selesaikannya.

Dia jugak akan selului bertanya benda-benda yang barangkali dia dah tau tapi saja-saja tanya lagi untuk berbuai dengan kita. 4. Suka pandang kitaOrang yang sukakan kita memang suka pandang kita setiap masa. kalau kita pandang dia balik, biasanya dia akan ghenyih dengan kita. Dia jugak suka pandang tepat ke arah mata kita apabila bercakap dengan kita.

Lainlah kalau dia bencikan kita, jangan kata berbuai, nak pandang kita pun mesti tak mau kan. 5. Marah bila buat salahDia akan marah bila kita buat salah, bukan marah yang buatkan kita ketaq lutut, tapi marah dengan tegoq kita dengan nada macam marah. Kadang-kadang, dia marah sambey ghenyih pada kita. 6. Suka bermanja-manjaOrang yang sayangkan hampa semua biasanya suka bersikap meghap.

tu jugak merupakan cara dia menunjukkan bahawa dia selesa bersama dengan kita dan wujud perasaan sayang pada diri kita7. tak curangLagi antara tanda oghang yang betoi-betoi sayangkan kita sepenuh hati ialah dia tak akan penah pasang niat untuk curang dalam percintaan. Bagi depa koranglah segala-galanya dan depa tak akan cayaq dengan oghang lain yang lebih hensem/ cun walaupun digoda8.

jelez bila dekat dengan oghang lainKorang mesti penah dengan oghang kata jelez tandanya sayang. Kalau tak jelez maknanya tak sayang. oghang yang sayangkan kita mudah ghasa jelez bila tengok kita mesra dengan oghang lain. Lagi-lagi oghang yang tak kenai. jelez tu tak salah asaikan tak berlebihan9 mintak ampun dan memujuk kalau dia buat salah atau silapOrang yang betoi-betoi sayangkan kita akan mintak ampun dan cuba try test sedaya upaya untuk memujuk kita kalau dia buat silap.

Dia akan berasa sangat menyesai dan berusaha untuk memujuk kita sampai kita maadkannya ataih kesalah atau kesilapan yang dilaku.


Nak Tau Dia Serius Ke Tak Tengok 9 Perkara Ni Kalau Dia Betoi Betoi Sayang




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme