cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Mia Ahmad Tak Ceghita Dikecam Netizen Upload Video Cium Suami


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-11-07 15:16:01
Kategori Hiburan | Sumber asal : Link


Tentu sekali warga Johoq tak dapat melupakan saat pasukan JDT menjuarai Piala Malaysia 2017 selepaih menewaihkan Kedah 2-0 Sabtu lepaih. Turut teruja dengan kejayaan hat sama dok habaq tadi adalah pelakon Mia Ahmad yang merupakan isteri kepada penjaga gol JDT, Izham Tarmizi Roslan. Selepaih tamat perlawanan, Mia teruih memeluk dan memberikan ciuman di pipi suaminya.

macam biasa, ada sesetengah netizen yang kughang mudah tengok aksi Mia mencium Izham apatah lagi dikhalayak ghamai walaupun hubungan depa dah halai. Mia menerusi portai mStaq Online bagaimanapun, tak ceghita dikecam dan menjelaihkan tindakannya tu berlaku secara spontan pasai terlalu gembira dengan pencapaian Izham. Sebenaqnya ciuman tu berlaku automatik sebab cheq terlalu gembira untuk dia dan pasukannya.

Dia bekerja keraih untuk perlawanan tu. Pada cheq ia adalah perkara normal bila kita ghasa gembira untuk suami. cheq tak konfem video tu viral sebab manehh atau ghamai yang kecam. Tapi kalau ada yang nak kecam suruh depa periksa hati depa semula. Apa salah kalau Mia nak mencium suaminya sendiri bukan? Lagipun, mesti Izham selepaih ni lebih bersemangat untuk menjadi pemain bola sepak yang baik.

Hehe. .


Mia Ahmad Tak Ceghita Dikecam Netizen Upload Video Cium Suami




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme