cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Menuntut Cerai Pada Suami Sebab Tak Tahan Tinggai Dengan Suami Sebab Terlalu Rajin


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-11-11 04:32:01
Kategori Merepek | Sumber asal : Link


Semua oghang mengimpikan pernikahan yang gembira dan mempunyai pasangan yang bertanggungjawab. Menjadi matlamat setiap pompuan kalau mendapat suami yang suka membantu isteri buat gheja rumah. Sedikit sebanyak ia dapat meringankan tugaih isteri dalam buat gheja rumah kalau suami sama-sama membantu. tapi, lain pulak yang dilaku oleh pompuan ni pasai dia mintak cerai dengan suami pasai suaminya terlalu rajin buat gheja rumah.

pompuan yang hanya dikenali sebagai Maha M berasai dari Arab Saudi tu dilapoqkan menuntut cerai pada suaminya Mohammad S di mahkamah. Menurut tengok, Maha mau menuntut cerai pada suami sebab tak tahan tinggai dengan suami sebab terlalu rajin. Pasangan ni dah dua tahun menjalinkan hubungan cinta, sepanjang tu Maha sangat mencintai Mohammad. tapi, apabila depa baghu saja menikah selama dua minggu.

Maha dah tak dapat tahan tinggai bersama suaminya lagi. Maha meghasakan tanggungjawabnya sebagai isteri menguruihkan rumahtangga telah diambik alih oleh suaminya. Suaminya buat semua gheja rumah macam membasuh pinggan, baju, memasak dan banyak lagi. Maha pulak hanya disuruh berehat di rumah oleh suaminya. Suamiku buat gheja macam ibu dalam rumahtangga.

Dia tak membenaqkan aku menyentuh apa pun di rumah dan buat semua pekerjaan mulai dari masak, membersikan rumah, dan pekerjaan rumah tangga lainnya, kata Maha. keh penceraian yang berlaku ni buat ghamai oghang bertanda tanya. awatlaa pompuan masih dok tak reti bersyukoq walaupun dah mempunyai suami yang baik dan bertanggungjawab membantu isteri uruihkan rumahtangga.

Syukoq la sepatutnya bila ada suami yang bertanggungjawab dan rajin. baloq pon salah, rajin pon salah.


Menuntut Cerai Pada Suami Sebab Tak Tahan Tinggai Dengan Suami Sebab Terlalu Rajin




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme