cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Memang Kuat Wayang Betoi Beto Kusyairy Ni Takdak Beza Dengan Kita


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-06-19 21:02:01
Kategori Hiburan | Sumber asal : Link


Sejak azali lagi kita semua memang berbakat untuk menjadi pelakon tak diiktiraf. Tapi tu memang biasalah ucapan kena berlakon depan oghang walaupun takdak kamera tapi ghamai sebenaqnya yang hidup memang kuat wayang . Dia punya berlakon mengalah pelakon terkenai. Haha! oghang biasa sebut wayang kuat!! . Hurm, kita semua biasa wayang ni dalam pelbagai sebab dan alasan yang tersendiri.

Biasanya kita taknak oghang tau dan selalunya apa yang kita nak bagitahu hanya yang baik-baik saja untuk menutup aib dan kelemahan diri. Tapi biasalah macamana kuat kita wayang sekalipun sampai masa dia akan kantoi jugak. Tengok iklan ghaya Maxih yang hebat betoi lakonan Beto Kusyairy ni sebab memang handai betoi diorang laki bini wayang bila depan oghang.

Dah macam ada pengarah dan kamera kat depan. Sabaq ja lah!Banyak pengajaran dalam iklan ghaya Maxih kali ni untuk yang paham terutamanya yang dah berkeluarga lah. Biasa kita wayang depan oghang nak tunjuk kita gembira sentiasa. Tapi kita lupa ghamai oghang yang menjadi positif tengok wayang kita tu dan tu menjadi kekuatan dan kebanggan untuk depa sendiri tanpa kita tau.

Iklan ghaya Maxih kali ni buat ayaq mata Ohmedia berlinang sendiri lagu mana ia dapat menyentuh hati dan naluri yang kita sebagai manusia biasa semua ada kelemahan tersendiri dan bila dah berpasangan tu, seharuihnya kita melengkapi antara satu sama lain dan kalau mampu terima tu, hidup ni tak perlu nak kuat wayang sangat pun takpe konfem gembira.



Memang Kuat Wayang Betoi Beto Kusyairy Ni Takdak Beza Dengan Kita






ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas kistarp wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm