cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Luahan Hati Bella Astillah Sempena Ulangtahun Pertama Perkahwinannya Dengan Aliff Aziz Ni Memang Menusuk Kalbu


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-09-13 14:34:01
Kategori Hiburan | Sumber asal : Link


Selamat ulangtahun pernikahan yang pertama toknek ucapkan kepada Aliff Aziz dan Bella Astillah. Sesungguhnya Aliff Aziz beruntung memiliki soghang isteri macam Bella yang sanggup memaafkan selepaih gosip yang melanda pelakon tu dan Afifah Nasiaq. Bukan mudah nak mencari pompuan yang mempunyai hati mulia ni. Diharap Aliff Aziz akan menghargai pengorbanan Bella dan tak lagi mengulangi kesilapan yang sama.

Menerusi akaun Instagramnya, Bella Astillah telah menulih panjang lebaq tentang pasai harapan, cabaran dan masa depannya bersama Aliff Aziz. Ia adalah satu luahan hati yang sangat menusuk kalbu, penuh ucapan nasihat, sindiran dan berhikmah. Tulih Bella:- Happy 1st Anniversary ?? Dalam setiap alam pernikahan kita konfem akan merasai kepahitan. Susah, mudah, kebahagian, kedukaan konfem akan singgah dalam kehidupan kita.

Sama ada kita redha atau sebaliknya. Tanpa huraian mendalam pun, dah ada satu tanggapan atau persepsi bahawa membina rumahtangga tu punya maksud yang suci murni dan nilai yang tinggi hingga ghamai dok kata sebagai membina masjid. Dan cheq sebagai isteri, akan cheq jaga tingkah laku dan maruah cheq sebagai soghang pompuan dan jugak isteri.

kalau kita ingin dihormati, cerminlah diri kita dan tengok diri kita. pompuan haruih menjaga maruah dan lebih mahai maksud cheq payah didekati, sopan santun dan baik budi bahasa. Semua oghang diduga masa bercinta, bertunang dan menikah. Kalau ada yang bagitau pernikahan depa gembira sempurna tanpa cacat cela maka alhamdulillah buat depa. . tapi kalau ada yang diuji kuatkan lah diri demi oghang tersayang terutamanya keluarga.

Tambah Bella lagi:- When someone cheats on you, your mind and emotions scream at you to hate, punish and never forgive. It s hard to let go of those feelings. Nonetheless, forgivin someone for cheatin will actually benefit the faithful person more than the cheater. The anger we feel after infidelity is like a poison that lives in amerika. Pertahankanlah perkara yang dah halai dan milik kita.

Ingatlah bahawa apa yang kita laku pada oghang lain, akan berbalik pada diri kita. Entah yang menerima balasan ialah dirinya, atau anaknya, cucunya, atau kalau tak terbalaih, maka pembalasan tak terampun akan terjadi di alam seteruihnya. . wallahulam. Jangan kita sanggup buat apa saja demi terlepaih salah kita di mata dunia pasai Allah s. w. t maha berkuasa.

INGAT bahawasanya, Allah s. w. t tengok dan mendengaq segalanya. cheq harap awak lebih matang suamiku aliffaziz91 , sama2 lah kita jaga masjid yang di bina biaqpun ada yang ingin mengoyahkan. Laku perkara2 yang baik dan dekatkan lah diri dengan Allah s. w. t inshaAllah akan dilindungi-Nya. Amiin yra. Panjang lebaq sungguh luahan hati Bella Astillah.

Apa pun, banyak lagi cabaran dan dugaan yang akan ditempuhi oleh hampa berdua di masa akan datang. Banyakkan bersabaq, bertolak ansoq dan cuba try test memahami pasangan masing-masin. Jangan ego. Kalau nak kelai, ingat anak. Semoga pernikahan hampa kekai buat selamanya. Amin.


Luahan Hati Bella Astillah Sempena Ulangtahun Pertama Perkahwinannya Dengan Aliff Aziz Ni Memang Menusuk Kalbu




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme