cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Lelaki Topui Dianggap Gagah Dan Jadi Idaman Pompuan Suku Kaum Bodi Ethiopia


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-11-07 23:52:01
Kategori Berita | Sumber asal : Link


Pada zaman la la nih ni kita selului tengok lebih kughang kesemua lelaki berlumba-lumba inginkan badan yang sado, perut rata dan berotot tambahan dengan rupa yang kacak, konfem akan mebuat ghamai pompuan diluaq sana tak mudah duduk. Secara tak langsung jugak, ni adalah ciri-ciri lelaki idaman para pompuan. kalau dibandinkan lelaki topui dan kuruih, lelaki topui sangat susah untuk bertemu dengan jodoh.

Malah depa jugak serin dijadikan bahan ejekan dan buli pasai bertubuh gempai. Akan tapi jangan tergempaq pulak ya, bagi lelaki di suku kaum Bodi Ethiopia topui dan buncit tu adalah lambang kegagahan lelaki dan menjadi idaman para pompuan di sana. depa adalah salah satu suku primitif Ethiopia yang tinggai di lembah Omo dengan populasi seramai 300,000 oghang.

Negara ni memang femes dengan pelbagai keunikan. Kaum lelaki disini akan berlumba-lumba untuk menjadi buncit dan topui untuk meghebut gelaran lelaki terhebat. depa percaya kalau mempunyai perut yang buncit serta badan yang topui tu adalah pahlawan sejati dalam kehidupan. Bagi pompuan di negara ni pulak ia dianggap sangat seksi. Ternyata untuk mendapatkan badan yang topui jugak perlukan usaha yang tinggi.

Selain makan, depa sanggup minum dua mangkuk darah lembu yang di campoq dengan susu lembu jugak hari-hari. Setiap 6 bulan sekali depa akan mengadakan pertandingan perut terbuncit tapi hanya lelaki terpilih saja yang boleh mengikuti pertandingan ni. Setiap keluarga perlu mewakilkan seoraang lelaki bujang untuk dipertandinkan. depa jugak akan diasinkan selama 6 bulan sebelum pertandingan diadakan, ni bertujuan untuk depa lebih tumpu untuk buat proses penggemukkan.

Selama tempoh 6 bulan ni jugak depa tak dibenaqkan buat hubungan seks. Nampak tak betapa berharganya lelaki topui di sana. Jadi kepada lelaki-lekai topui yang masih dok belum jumpak jodoh tu boleh la berpindah kesana, dah tentu hampa akan menjadi kegilaan gadis-gadih suku kaum Bodi. melawak je. . jangan marah haa. utaranews. com


Lelaki Topui Dianggap Gagah Dan Jadi Idaman Pompuan Suku Kaum Bodi Ethiopia




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme