cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Kelab Peminat Wany Hasrita Bersikap Tak Profesionai


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-12-07 17:52:01
Kategori Berita | Sumber asal : Link


Setiap peminat yang menyertai kelab peminat mana-mana artis konfem akan berasa teruja untuk menyambut hari kelahiran artis pujaan hati depa bersama-sama. Dan, tu jugak adalah matlamat kelab peminat Wany Hasrita yang dikenali sebagai Wanynizer. Disebabkan ingin mengadakan kejutan majlih besday untuk menyambut hari lahiaq Wany Hasrita, kelab peminatnya telah memintak tajaan barang parti dari sebuah pengusaha bernama BallonBaq Enterprise.

Namun, cara wakil kelab peminat Wanynizer memintak sponsoq dengan cara yang kughang profesionai dan tak beradap telah buat syarikat barang parti tu berasa tak puas hati lepaih memuat naik screenshot tu di laman Facebook depa. Pada caption depa, syarikat tu menulih yang cara ahli kelab peminat Wany Hasrita berurusan dengan depa tu tak beradap dan tak macam masa pelakon lelaki femes macam Fattah Amin pun berurusan dengan cara professionai.

Dan, sejak postin tu tulaq di media so-siall, netizen turut sama mempertikaikan cara kelab peminat Wany Hasrita yang macam tak beradap masa nak memintak sponsoq dari pihak lain. Namun, Wany telah takmau mengaku isu tu dan kata mesej tu bukan dihantaq oleh kelab peminatnya. Eh, barangkali yang hantaq mesej tu adalah peminat fanatik Wany yang jugak teringin untuk menyambut hari lahiaq Wany.

Lagi pulak, tak akan lah ahli kelab Wany akan berkelakuan macam tu, sedangkan depa konfem tau tu akan mencemaqkan nama baik artis kesayangan depa. Tapi, sebenaqnya isu ni boleh diselesaikan dengan cara baik tanpa perlu melalui media so-siall. Bukan apa, ia hanya mengeruhkan lagi keadaan. Harap keh salah paham ni dapat diselesaikan dengan cara baik.

utaranews. com


Kelab Peminat Wany Hasrita Bersikap Tak Profesionai




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme