cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Kebanya Artis Cepat Terasa Segelintiaq Ingat Depa Baguih Nabil Ahmad


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-09-27 17:36:01
Kategori Hiburan | Sumber asal : Link


Akhiaqnya, ada jugak artis yang berani bersuara menegoq memba-memba selebritinya lain. Kagum toknek dengan keberanian Nabil Ahmad ni. Teguran sebegini memang diperlukan, lebih-lebih lagi selepaih gosip yang melanda beberapa oghang artis baghu-baghu ni masa penganjuran Festivai Filem Malaysia ke 29. Selagi takdak oghang tegoq, selagi itulah artis Malaysia akan dok ada di takuk lama.

Respek kepada Nabil pasai sanggup tampil ke hadapan memberi teguran. Menurut Nabil Ahmad, ada segelintiaq artis Malaysia yang payah memberi sokongan terhadap memba lain masa mai ke sebuah acara hiburan. Malah kebanya artis cepat terasa. Sikap artis Malaysia yang baloq memberi tepukan dan sorakan kepada memba yang dok ada di pentaih jugak turut kena tegoq oleh Nabil.

Kata Nabil:- cheq dah kendali banyak majlih tapi lebih suka menjadi hos di majlih sekolah, universiti, kilang atau korporat berbandin sesuatu melibatkan artis. Sebabnya kebanyakkan artis cepat terasa. Ada segelintiaq yang ingat depa baguih bila duduk di bawah tu. depa tak memberi sokongan penuh kepada memba yang dok ada di hadapan. artis-artis Malaysia ni baloq nak tepuk tangan dan sorak pun tak nak.

awat nak mengangkat diri lebih daripada oghang lain. Sebab itulah cheq tak menganggap diri sebagai artis tapi bekerja untuk industri Teguran Nabil Ahmad ni memang pedaih dan dah konfem akan mendapat reaksi berbeza daripada netizen dan jugak memba-memba artisnya. Namun Nabil tak peduli semua tu. Kecaman adalah perkara biasa buatnya. Kata Nabil:- cheq dah biasa kena kecam.

cheq takdak masalah. Apa yang cheq cakap ni adalah benda yang betoi. dah banyak kali jadi pengacara untuk majlih pelancaran, bila ada artis lain tengoklah lagu mana sikap depa Secara jujoqnya, kalau artis pun tak sokong sesama artis, sapadia lagi nak sokong hampa? Apa yang ghamai dok kata oleh Nabil ni memang betoi. Kalau si pengacara tue buat lawak ataih pentaih, anggaplah ia sebahagian daripada perjalanan majlih.

Selesai setakat tu saja. Tak perlulah nak terasa hati dan sebagainya. Kalau tengok pengacara di majlih Hollywood, lagi dasyat-dasyat lawak diorang. Tapi semua sempoi dan rileks je. takdak nak terasa hati dan sebagainya. Kepada Nabil, tahniah pasai berani tampil menegoq memba-memba hampa. Semoga akan ada perubahan selepaih ni. Sumber Mstaq Online.



Kebanya Artis Cepat Terasa Segelintiaq Ingat Depa Baguih Nabil Ahmad




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme