cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Janna Nick Mintak Ampun Kepada Peminat K Pop Gara Gara Jonghyun


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2018-01-08 14:52:01
Kategori Berita | Sumber asal : Link


Meksipun lebih kughang sebulan peminat Kpop serta SHINee digempaqkan dengan berita kematian vokalih utama kumpulan tu, iaitu Kim Jong Hyun yang meninggai akibat menghidu gas beracun di sebuah studio apartment tapi ghasa meghajok akibat kehilangan artis pujaan depa tu masih dok lagi terasa. Tambahan pulak, Jonghyun ambik keputusan untuk membunuh diri pasai dah tak tahan melawan kemurungan yang dialaminya dan lebih menyedihkan Jonghyun tak penah menunjukkan yang dia sedang mengalami kemurungan pada oghang sekelilinnya.

Namun begitu, berita kematian Jonghyun bagaimanapun telah mendapat pelbagai respond daripada netizen di Malaysia yang mana ada yang turut berduka dan bersedih ataih kematian Jonghyun terutama sekali selepaih mengetahui pasai penyakit kemurungan yang dialaminya. Akan tapi, terdapat jugak segelintiaq netizen yang memilih untuk bersikap tak sensitif, seolah-olah kematian Jonghyun tu sebagai satu bahan jenaka untuk depa.

Melalui instastory-nya, pelakon aweks Aku Dari Neraka , Sharifah Sakinah telah memuat naik satu video yang menunjukkan pelakon Dia , Janna Nick sedang mewarnakan rambut di salon. Dalam video tu, barangkali Sakinah ingin kata yang rambut perang baghu Janna macam artis Kpop, Sakinah dilihat membuat lawak kata tu yang meninggai dunia tu, kan? kepada Janna, yang kemudian disambut dengan ketawa besaq dari kedua pelakon tu.

Kpop stan : breath Meleih : pic. twitter. com/OgdnSLtXsn hana IiImins January 5, 2018 htt


Janna Nick Mintak Ampun Kepada Peminat K Pop Gara Gara Jonghyun




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme