cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Fahami Personaliti Diri Hampa Melalui 16 Soalan Mudah Ni Sekiranya Ia Betoi Terjadi


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-06-13 16:02:01
Kategori Merepek | Sumber asal : Link


hampa ambik sedikit masa untuk jawab soalan ni sebab ia betoi-betoi melambangkan sapadia hampa sebenarnya2. . ambik sehelai kertaih dan cuba try test jawab soalan ni dengan spontan. Analisih nye selepaih ni ya : Situasi:hampa dok ada di dalam hutan 1- nyatakan dengan sapadia hampa berjalan?Sedang hampa berjalan tiba-tiba terserempak seekoq haiwan2- nyatakan apakah haiwan tu Tindakan hampa terhadap haiwan itu3- biaqkan dan pandang je/lari dari haiwan tu/ dapatkan haiwan tu hampa teruihkan perjalanan, tiba-tiba ternampak seguguih kunci4- nyatakan bilangan kunci tu dari 1-10 anak kunci hampa teruihkan perjalanan, tiba2 hampa ternampak sebuah rumah di tengah hutan.

pada fikiran hampa. . 5- adakah rumah tu berpagar?6- pintu rumah tu terbuka atau tertutup?hampa pun masuk ke rumah tu. pergi ke ruang tamu dan ternampak meja. 7- apakah bentuk meja tu? Bulat/ Ovai / Segiempat / Segitiga Ataih meja ada pasu. . . 8- Berapa banyak ayaq dalam pasu tu? Penuh / Setengah / Kosong Pasu tu diperbuat daripada apa? 9- Kaca / seramik / tanah liat logam / plastik / kayu hampa teruihkan perjalanan ke belakang rumah.

hampa tengok sebuah ayaq terjun dari jauh. 10- Berapakah laju ayaq tu? Skala 1-10 : 1-perlahan 10-palin laju hampa teruih berjalan dan ternampak sebuah taman. tiba-tiba hampa ternampak sebuah kotak peti. 11- Apa ukuran kotak tu? kecik / sederhana / besar Kotak tu diperbuat daripada? 12- cupboard/ kertaih / kayu / logam Tak jauh dari taman hampa ternampak sebuah jambatan.

13- jambatan diperbuat daripada apa? logam / kayu / rotan Di seberang jambatan, ada seekoq kuda. 14- Apakah warna kuda tu? putih / kelabu / coklat / hitam Apa yang kuda lakukan?15- diam dan tenang / menokak rumput / berlari 16- Tiba-tiba, tak disangka ribut datang, tak jauhdaripada kuda. hampa mempunyai 3 pilihan: i lari dan bersembunyi di dalam peti? ii lari dan bersembunyi di bawah jambatan? iii lari ke kuda, naik dan teruih pergi?Berikut adalah tafsiran jawapan hampa: 1 Dengan sapadia hampa berjalan merupakan oghang yang palin dekat dan ghapat di hati hampa.

2 Haiwan yang hampa jumpak simbolik kepada masalah yg hampa hadapi. saiz haiwan yang besaq menunjukkan hampa menganggap sesuatu masalah tu besar 3 Tindakan hampa kepada haiwan merupakan tindakan hampa kepada masalah yang hampa hadapi. kalau hampa lari dari haiwan maksudnya hampa memang suka lari dari masalah 4 Kunci1 - kamu punya satu memba-memba dalam hidup anda2-5 - hampa mempunyai beberapa memba-memba dalam hidup anda6-10 - hampa punya banyak memba-memba 5 Rumah berpagaq : close-mindedtidak berpagaq : open minded 6 Pintuterbuka : mudah berkongsi dan dok berceghita masalah atau diri kepada oghang laintertutup : tak suka dok berceghita dan rela memendam nye 7 MejaBulat / ovai - teman yang datang, hampa akan menerima dan mempercayai depa sepenuhnyaPersegi - hampa sedikit lebih cerewet tentang pasai memba-memba dan hanya boleh puak dengan oghang yang hampa pikiaq sama frekuensi sahajaSegitiga - kamu betoi-betoi sangat sangat pilih-pilih teman-teman dan tak ada banyak memba dalam hidup hampa 8 PasuKosong - cita-cita dan keinginan hidup hampa tak terpenuhiSetengah penuh - apa yang hampa inginkan dalam hidup hampa adalah setengah dah tercapaiPenuh - hidup hampa betoi-betoi terpenuhi dan baik untuk kamu! 9 Kaca / tanah liat / seramik - kamu lemah dalam hidup hampa dan cenderung menjadi rapuhlogam / plastik / kayu - and kuat dalam hidup hampa 10 ayaq terjun0 - tak ada dorongan seksuai sama sekali1-4 - ghairah seks rendah5 - ghairah seks sederhana6-9 - ghairah seks tinggi10 - ghairah seks sangat tinggi .

. . 11 Saiz kotak:kecik - ego rendahmenengah - ego sederhanabesaq - ego tinggi 12 Material peti:cupboard/ kertaih / kayu non-bersinar - rendah hatikepribadianlogam - bangga diri 13 Adapun material jambatan:jambatan logam - punya ikatan yang sangat kuat dengan teman-teman andajambatan kayu - hubungan sederhana dengan memba-memba andarotan - hampa tak dok ada dalam hubungan baik dengan teman-teman 14 Warna kuda:putih - pasangan hampa adalah murni dan baik dalam hati hampa.

kelabu / coklat - pasangan hampa sederhana di hati. hitam - pasangan hampa sepertinya tak begitu baik di hati dan tampaknya menjadi pertanda buruk. 15 Tindakan kuda:diam dan tenang / menokak rumput - pasanganmu adalah sangat sederhana dan rendah hati. berlari-lari - pasangan hampa adalah liaq dan agak payah dikawal 16 ni yang terakhiaq tapi yang palin pentin bagian dari ujian ni.

Dari lagu mana cheq menamatkan ceghita . . . pendekatan tornado . . . Apa yang akan kamu lakukan? Hanya ada 3 pilihan: i lari dan bersembunyi di dalam peti? ii lari dan bersembunyi di bawah jambatan? iii lari ke kuda, naik dan pergi?Apa yang akan hampa pilih?la la nih, di ataih ni ditandai dengan hal-hai ni:Tornado - masalah dalam hidup andapeti - andaJambatan - memba-memba andaKuda - pasangan i Jadi, kalau hampa memilih kotak, hampa bergantung kepada diri sendiri setiap kali hampa menghadapi masalah.

ii atau kalau hampa memilih jambatan, hampa akan pergi ke memba-memba setiap kali hampa menghadapi masalah. iii atau yang terakhiaq kalau kamu memilih kuda, hampa mencari pasangan hampa setiap kali hampa menghadapi masalah. Adakah ia betoi-betoi melambangkan diri hampa? kalau ya, kongsikan kepada memba hampa yang lain.


Fahami Personaliti Diri Hampa Melalui 16 Soalan Mudah Ni Sekiranya Ia Betoi Terjadi

Fahami Personaliti Diri Hampa Melalui 16 Soalan Mudah Ni Sekiranya Ia Betoi Terjadi




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas kistarp wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm