cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Dah Malukan Aku Tahap Palin Hina Lepaih Tu Mintak Ampun Ifa Raziah


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2018-01-11 12:14:01
Kategori Hiburan | Sumber asal : Link


Persengketaan antara Ifa Raziah dan Roslan Shah masih dok belum berakhiaq. Setelah kedua-dua pihak mengeluaqkan beberapa kenyataan menghentam masing-masin, Roslan Shah telah menulih di Instagram bahawa dia memintak ampun kepada Ifa Raziah ataih nasihat ibunya yang sedang sakit. Roslan jugak tak lagi mau memanjangkan pergaduhan antara depa berdua, namun melalui satu upload di Instagram, Ifa menyatakan takmau menerima permohonan ampun Roslan yang disifatkannya sambey lewa dan tak berpadanan dengan tuduhan yang telah dibuat mengenainya.

Dalam kapsyen tu, Ifa menulis: Gambaq yang kau post, mengutuk aku. Caption yang kau tulih, mintak ampun kat aku? mudah betoi hidup kau. Kau dah malukan aku sampai tahap palin hina, lepaih tu mintak ampun! Kau dah fitnah aku macam-macam, panggey aku pelacoq, anak aku daghai, kau babitkan nama artis-artis lain, nak jatuhkan aku. . Akhiaqnya kau post dalam IG kau mintak ampun ? Ataih nasihat mak kau? tu yg aku cakap, mak kau yang sakit macam tu pun boleh berpikiaq, ada belaih kasihan dengan oghang.

Yang kau? Aku penah tengok kau buat macam ni jugak kat Hashim krishashim memba kita kat Singapore. Kau ingat tak? Kau nak aku ceghita? Kau dah aibkan dia, kau kutuk-kutuk dia macam-macam, malukan dia dgn memba-memba, lepaih tu bila jumpak depan-depan kat Singapore Expo baghu-baghu ni, kau teruih salam dengan dia, kau cakap OK KITA BERDAMAI , Kejadian berlaku depan mata aku, suami aku dan staf aku.

Bukannya kau nak mintak ampun dengan dia pun, macam tu je kau cakap Kita Berdamai mudah betoi hidup kau!!! Kau ingat Hashim boleh terima kau setakat cakap macam tu? Kalau kau ikhlaih nak mintak ampun dengan aku, kau buat secara terbuka. lagu mana kau boleh aibkan aku secara terbuka, macam tu lah kau kena mintak ampun! Kau jelaihkan balik apa yang sebenaqnya.

Bukan ni caranya RS! Maisng-masin mempunyai penyokong tersendiri berkenaan perkara ni, dan setakat ni Roslan masih dok tak memberi reaksi kepada kenyataan Ifa. Ifa dan Roslan Shah ghamai dok kata dah berkawan baik selama 18 tahun lamanya, dan mula bersengketa akibat perselisihan pasai bisnes di sebuah ekspo melibatkan artis lain. Diharap satu penyelesaian yang baik boleh dikecapi oleh kedua-dua belah pihak pasai persengketaan depa.

Apa pendapat hampa? toknek. com


Dah Malukan Aku Tahap Palin Hina Lepaih Tu Mintak Ampun Ifa Raziah




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme