cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Cheq Tak Pikiaq Mau Ada Hubungan Dengan Vip Apabila Bergelaq Pengacara Nona Mira Filzah


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-12-19 12:12:01
Kategori Hiburan | Sumber asal : Link


kemarin pelakon lawa Mira Filzah telah diumumkan sebagai pengacara Nona bagi tahun 2018. Umum mengetahui, ghamai jugak antara pengacara rancangan hat sama dok habaq tadi sebelum ni mempunyai sejarah bercinta mahupun menikah dengan VIP. Walaubagaimanapun, Mira tak penah terpikiaq untuk mengejaq cinta mana-mana lelaki kaya ataupun VIP apabila diberikan peluang untuk mengacarakan rancangan hat sama dok habaq tadi.

barangkali ada oghang selului pikiaq apabila jadi pengacara Nona mesti kena ada hubungan dengan VIP. Tapi cheq tak terpikiaq langsung tentang pasai hal tu. Cumanya, nak cakap lebih pun tak boleh sebab soai jodoh kita tak tau, kalau kata tertulih begitu, cheq tak boleh nak tolak pasai ia dah tertulih.

Apa yang boleh cheq kata, pembabitan cheq dalam program ni bukan berniat untuk memburu lelaki kaya atau VIP. Dalam pada tu, Mira jugak sempat bagitau beliau dah bersedia untuk menerima kritikan serta kecaman netizen masa beliau mengendalikan program hat sama dok habaq tadi nanti. Kami konfem ghamai yang dah tak sabaq untuk tengok Mira sebagai pengacara Nona pasai beliau jugak mempunyai auranya tersendiri.



Cheq Tak Pikiaq Mau Ada Hubungan Dengan Vip Apabila Bergelaq Pengacara Nona Mira Filzah




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme