cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Cheq Ikhlaih Berkawan Dengan Laudya Cynthia Bella Dan Terimanya Sebagai Ibu Aleesya Erra Fazira


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2018-01-11 12:16:01
Kategori Hiburan | Sumber asal : Link


Pelakon Indonesia, Laudya Cynthia Bella sebelum ni habaq beliau dah menganggap Erra Fazira macam kakaknya. tak dinafikan, hubungan depa berdua ni serin mendapat perhatian ghamai. terpalin baghu, Erra pulak mengakui beliau ikhlaih bersahabat dengan Bella dan menerima kehadiran aktres tu sebagai ibu Aleesya dengan baik. takdak sebab untuk depa berdua bermusuhan.

cheq seikhlaihnya menjalinkan persahabatan Laudya malah cheq tak penah ghasa kekok apabila bersamanya. Dia bukan berasai dari Malaysia dan cheq letakkan diri cheq ditempatnya. Kalau cheq tinggai di Indonesia pun cheq jugak harapkan oghang terima cheq dengan baik. cheq jugak ikhlaih menerimanya sebagai ibu kepada Alesya dan perlu menjaga silaturahim demi matlamat menjaga dan mendidik anak kami.

Dalam pada tu , Erra jugak menjelaihkan beliau tak penah mempunyai sebarang masalah dengan bekaih suaminya, Engku Emran dan merasa gembira serta syukoq pasai beliau dah bertemu dengan pompuan yang sesuai buat dirinya dan dapat menerima anak depa dengan baik. cheq takdak masalah dengannya malah kami berpisah secara baik. cheq serin doakan dia bertemu dengan seseoghang yang baik selain dapat mencintai anak kami seadanya dan Alhamdulillah la la nih dah ada.

Harapnya silaturahim yang terjalin antara Erra, Bella dan Engku Emran akan kekai baik begini sehingga ke akhiaq hayat. InshaAllah. depa adalah contoh torrrbaek buat masyrakat di luaq sana kan?


Cheq Ikhlaih Berkawan Dengan Laudya Cynthia Bella Dan Terimanya Sebagai Ibu Aleesya Erra Fazira




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme