cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Cerahkan Kulit Muka Dengan Aloe Vera Frozen


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-12-14 23:52:01
Kategori Berita | Sumber asal : Link


Daun aloe vera ni memang dah ternyata banyak khasiatnya. Dari hujung rambut hingga hujung kaki manusia sangat berguna kalau diamalkan selului penggunaannya. Pada sapa-sapa yang memang dah ada pokok ajaib ni dekat rumah tersangat lah rugi kalau tak dimanfaatkan. Dah banyak terbukti keberkesanannya tau. Harini kami ingin kongsikan cara mudah untuk mendapatkan kulit wajah yang bersih dan flawless dengan menggunakan aloe vera frozen. Apa yang konfem ianya menjimatkan. Caranya;

1. ambik dalam 6 pelepah daun aloe vera. Buangkan duri pada kiri kanan dan kulit pada bahagian bawahnya.

2. ambik camca dan kaut isinya kemudian masukkan ke dalam blender.

3. Blend sampai hancoq. Tak perlu tambahkan ayaq tau. Isinya dah cukup lembut dan beraiaq, mudah je blend.

4. Selepaih tu tuangkan ke dalam acuan ais batu. Terpulang kat hampa nak buat bentuk lagu mana pun. Enam pelepah ni cukup dapat dua bekaih.

5. Dah tuang semua boleh la beku. Bila nak guna nanti keluaqkan dan sapukan ke seluruh muka sehingga aihnya cayaq.

6. Biaqkan ayaq atau lendiran tu kerin di muka sampai jadi macam mask tu, baghu bilaih macam biasa. Untuk dapatkan hasil yang tip top hampa kena rajin amalkan. Jangan pulak sesekali je guna tapi harap nak kulit flawless. Memang tak laa. Selamat cuba try test try test! utaranews. com


Cerahkan Kulit Muka Dengan Aloe Vera Frozen

Cerahkan Kulit Muka Dengan Aloe Vera Frozen




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme