cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Apabila Tengok Gheta Kesayangan Telah Dicontiang Oleh Anak Perempuannya Ni Reaksi Soghang Bapak Kepadanya


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-08-11 10:32:01
Kategori Merepek | Sumber asal : Link


Nak dikira la la nih ni lebih kughang setiap lelaki ada gheta idaman depa masing-masin, besaq atau kecik, laju atau biasa. Semestinya tu pilihan masing-masin. Bila dah ada gheta tentunya depa akan menjaganya dengan sebaik barangkali dari bahagian luaq sehingga ke dalam enjin. Tapi, ada satu yang berlainan untuk soghang bapak ni pasai dia telah menjadikan gheta kesayangannya sebagai tempat untuk anak perempuannya melukih.

Dilaman Facebook Mr. Yang, beliau telah memuat naik statuih macam Setelah cheq melihatnya melukih, cheq menyuruhnya membuat latihan melukih lagi . barangkali pada ibu bapak yang lain, depa akan memarahi anak depa pasai telah buat demikian tapi berlainan dengan Mr. Yang yang tak mau padam lukisan tu pasai mau jadikan ia sebagai satu kenang-kenangan.

Anak perempuannya telah melukih gambaq depa satu famili, dengan awan besaq di ataih. Pada gambaq tu jugak dia menerangkan tentang pasai depa satu famili. Dia menulih bahawa yang dok ada di sebelah kiri tu adalah datuknya yang telah meninggai. Gambaq tu jelaih memiliki erti yang tersendiri buat depa satu famili. Bukan tu saja, anak perempuannya telah melukih watak kartun Dragon Ball selepaih berjaya melukih sebuah lukisan.

tengok banyak lukisan yang dilukih pada keretanya, Mr. Yang tak bercita-cita untuk memadam dan mau membiarkan saja lukisan anak perempuannya tu. Kasih dan kesabaran soghang bapak kepada anaknya.


Apabila Tengok Gheta Kesayangan Telah Dicontiang Oleh Anak Perempuannya Ni Reaksi Soghang Bapak Kepadanya

Apabila Tengok Gheta Kesayangan Telah Dicontiang Oleh Anak Perempuannya Ni Reaksi Soghang Bapak Kepadanya

Apabila Tengok Gheta Kesayangan Telah Dicontiang Oleh Anak Perempuannya Ni Reaksi Soghang Bapak Kepadanya

Apabila Tengok Gheta Kesayangan Telah Dicontiang Oleh Anak Perempuannya Ni Reaksi Soghang Bapak Kepadanya




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme