cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



Adakah Suami Hampa Gembira Bersama Hampa Ni 7 Tanda Menunjukkan Suami Hampa Bahgia


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-06-04 22:02:01
Kategori Merepek | Sumber asal : Link




1. Dia gembira tengok hampa setelah dia pulang dari kerjaSetibanya dia dari tempat gheja oghang yang pertama dia cari adalah hampa, ni pasai dia berasa mudah atau gembira tengok hampa,dia menyatakan perasaan gembiranya dengan ciuman, pelukan atau percakapan yang menunjukkan perhatiannya macammana hari ni .

2. hubunganBila dia pergi untuk urusan luaq atau bisnes, dia akan menelepon hari-hari untuk menyatakan kerinduannya kepada hampa. soghang suami yang gembira dalam perkawinannya betoi-betoi merasa kehilangan isterinya bila dia berjauhan. Dia ingin berada lebih kughang dengan hampa. Dia tak sabaq untuk pulang dan bertemu hampa lagi. Dia mengucapkan ucapan penuh sayang di telepon dengan tuluih. Dia 100 peratuih setia kepada hampa. Dan hampa tau tu.

3. i love you hari-hari dia mengucapkan i love you, begitu jugak hampa. hampa tak penah cemuih mengatakannya. Dia tak macam suami lain yang isterinya mengeluh sesudah menikah beberapa tahun, Kamu tak penah bilang kamu cinta cheq, lepaih si suami menjawab, Kan dah aku katakan masa kita menikah, kalau keadaan berubah, aku akan memberitahumu. ni bukan caranya soghang suami yang gembira berbicara. Dia menyatakan cintanya karena ingin hampa tau hal ni hari-hari. Dia mengatakannya karena dia merasakannya dalam lubuk hatinya. Dan dia tau hampa ingin mendengaq dia mengucapkan perasaan cintanya.

4. Suka membantuDia suka membantu di rumah. Dia ingin meringankan beban hampa dan buat tugaihnya, bahkan lebih dari tu kalau hampa sedang kughang sehat. Dia rela turun tangan untuk membuat rumah bersih. Dan dia mengajaq anak-anak untuk berbuat serupa. Dia paham bahwa membesaqkan anak bukan hanya tugaih hampa saja; ni tanggung jawabnya jugak. Dan dia tak keberatan karena dia mencintai hampa serta anak-anak. Dengan kata lain, dia ringan tangan dalam membuat rumah tangganya menyenangkan bagi keluarganya.

5. PujianDia memuji hampa. Dia memandang hampa dan tengok apa yang hampa laku. Dia menaruh perhatian. hampa serin tengok dia memperhatikan hampa. Dia terpesona dengan hampa dan tak penah cemuih memandang hampa. Dia menganggap hampa cun, tak peduli betapa tubuh hampa dah berubah. Dia tak tengok kekurangan yang hampa tengok karena dibutakan oleh cintanya.

6. PenghiburDia memeluk hampa bila hampa teghiak. Bila sakit hati dan ghasa frust membuat ayaq mata hampa menitis, dia akan sentiasa menjadi tempat curahan hati. Dia akan berusaha sebaik barangkali memahami apa yang hampa alami. Dia tak akan selului sempurna dalam hal ni, namun dia berusaha menghiboq hampa pada saat-saat yang sulit. kalau hampa bijaksana, hampa akan menerima dengan mudah hati penghiburan ni.

7. Salin terbukaDia akan berkongsi dalam cita-cita dan kesedihannya bersama hampa. tak mudah baginya berbuat ni, sama macam hampa. Dia perlu tau bahwa dia dapat berbicara tentang pasai hal-hai ni tanpa membuat hampa bingung atau frust dan bahwa hampa dapat menjaga kepercayaannya. Bila dia bersedia membuka hatinya dan memberi tau hampa tentang pasai rancangan serta harapan bagi kariernya, dia tau bahwa hampa peduli dan mendengaq sebaik-baiknya. Dia tau hampa akan selului memberinya dorongan. Dia jugak tau cintanya pada hampa cukup dalam sehingga hampa akan paham dan ingin tau tentang pasai kekecewaannya. soghang lelaki yang gembira dalam perkawinan akan memiliki keyakinan tentang pasai ni. Para suami yang membaca artikel ni, buatlah catatan. kalau hampa belum buat hal-hai di ataih, sekaranglah saatnya untuk menjadikan istri hampa keutamaan. Belum terlambat untuk memupuk kebahagiaan dalam rumah tangga hampa. Para isteri yang membaca artikel ni, nikmatilah kebaikan yang dilimpahkan oleh suami hampa. jugak jadikanlah dia keutamaan, hampa akan menjadi salah satu contoh gembira yang dapat membuktikan kepada dunia bahwa pernikahan sinonim dengan kebahagiaan, bahkan pada saat-saat yang sulit.


Adakah Suami Hampa Gembira Bersama Hampa Ni 7 Tanda Menunjukkan Suami Hampa Bahgia

Adakah Suami Hampa Gembira Bersama Hampa Ni 7 Tanda Menunjukkan Suami Hampa Bahgia

Adakah Suami Hampa Gembira Bersama Hampa Ni 7 Tanda Menunjukkan Suami Hampa Bahgia

Adakah Suami Hampa Gembira Bersama Hampa Ni 7 Tanda Menunjukkan Suami Hampa Bahgia




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme