cucu toknek habaq, kalau nak masuk blog toknek, taip lagu nih :

{{ dabeliu tiga kali, dot toknek dot com }}



5 Bahagian Pelik Tubuh Lelaki Yang Jadi Perhatian Pompuan Tentu Hampa Tak Perasan


artikel ditulis oleh Toknek pada : 2017-10-04 01:04:01
Kategori Merepek | Sumber asal : Link


Nafsu depa mudah je nak dipancin bila tengok tubuh suami yang sasa. Tapi bahagian mana dari tubuh pasangan yang palin disukai pompuan? Ada lima bahagian pelik yang pompuan suka yang selama ni barangkali hampa tak perasan1- ParutBaru nampak jantan bila ada parut. tu pandangan pakaq terapi seksuai dari Michigan, James Syeridan pasai lelaki yang ada parut.

Parut biasanya sinonim dengan kaum lelaki dan dianggap sebagai lambaq kejantanan. 2- Kepala botakUntuk lelaki yang mengalami masalah rambut atau baloq menghabihkan masa berpikiaq tentang pasai penjagaannya, gay dogoi adalah pilihan sesuai. ghamai pompuan mengakui lelaku dogoi jugak memilihi keseksian tersendiri. Malah, kata James dari kajiannya, lelaki dogoi nampak lebih maskulin dan dominan3- Rongga peluhBau ketiak adalah perkataan palin ketaq lutut oleh lelaki, terutamanya depa dikelilingi kaum pompuan.

Namun tahukah hampa peluh lelaki kalau dimanfaatkan mampu cipta aura sensuai tersendiriKajian dari Doktoq Laura Berman, Ph. D dari Amerika, Isteri perlu ambik peluang untuk beromen dengan suami masa pada awai tempoh peluuhnya pasai peluh lelaki memiliki bau asli yang boleh meransang nafsu berahu. Tapi bila peluh dah lama, aroma dia memang lah kughang menyenangkan.

4- KetiakMemang betoi bau badan mudah terhasil dari bahagian ketiak. Tapi, ketiak antara susuk tubuh yang palin disukai pompuan. Melalui kajian bahagian Biologi Manusia di Universiti Pennsylvania, Amerika . Bau daru ketiak lelaki membantu pompuan menurunkan tekanan, membetikan ketenangan dan melancaqkan perjalanan haid. 5- KukuBuat lelaki pastunya kuku kaki dan tangan hampa pendek dan bersih.

walaupun bersaiz kecik, kuku yang panjang dan tajam mampu mencederakan bahagian sensitif tubuh isteri dan ni boleh mengakibatkan hilangnya selera si isteri untuk teruih beromen


5 Bahagian Pelik Tubuh Lelaki Yang Jadi Perhatian Pompuan Tentu Hampa Tak Perasan




ARTIKEL BARU ARTIKEL LAMA

Saya mau komen sebagai Onanimus
Nama :
Email :
Url :



cimms jkkkp itanah luas wikia.com medium medium medium penang kpdnkk sprm imgur fb gplus stmble aboutme